שמחה גולדין: "אם לא נותיר לחמאס ברירה – הוא יחזיר את הגופות"

    מהדורת הבוקר No Comments on שמחה גולדין: "אם לא נותיר לחמאס ברירה – הוא יחזיר את הגופות"

    פרופ' שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין ז"ל בשיחה עם 'קול חי': "החמאס אינו כל יכול – אם לא נותיר לו ברירה הוא יאלץ להשיב את הגופות; ההנהגה שלנו, שאיתם אנו תקועים גם היום – הוציאו את הבן שלי לקרב ולא הביאו אותו חזרה"

    מוביל את המאבק. אביו של הדר גולדין הי"ד צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    פרופ' שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין ז"ל אומר, כי לא יתכן לסיים את המבצע ברצועה ללא השבת גופות החיילים: "מאז צוק איתן, עברו שבע שנים בהן ישראל נתנה לחמאס את כל מה שהוא סחט ולא דרשה בתמורה את החזרת גופות החיילים. האויב גם מחזיק בהם וגם סוחט אותנו ובגלל האיומים ממשלת ישראל חימשה אותו, חיזקה אותו ונתנה לו את כל מה שהוא צריך ועכשיו אנחנו אוכלים את פרי הבאושים הזה. לא יכול להיות שהמבצע יסתיים בלי להחזיר את החיילים שנפלו".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מזכיר גולדין: "הדר נחטף בזמן הפסקת אש הומניטרית. ההנהגה שלנו, שאיתם אנו תקועים גם היום – ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גנץ שהיה הרמטכ"ל וכוכבי הרמטכ"ל דהיום שהיה אז ראש אמ"ן בזמן צוק איתן – הוציאו את הבן שלי לקרב ולא הביאו אותו חזרה. שלושתם חייבים לסיים את הסבב הזה בכך שיושבו גופות החיילים".

    "החמאס לא כל יכול", אומר גולדין. "אנחנו יכולים להציב לו דרישות שהוא יאלץ להכנע לאן וזה יהיה הניצחון. בשבע השנים האחרונות ישראל לא אתגרה את חמאס במובן הזה שאמרה לו 'אני לא נותנת לך ונראה מה תעשה'. אנחנו באמצע סבב, סבב זה לחימה – שום דבר לא צריך להכנס לרצועה. אם הם רוצים שנפסיק – הדבר הראשון שיעשו – שיביאו את הנעדרים ונביא אותם לקבר ישראל ונסגור את הפרשה הזו. סוף סוף הם יעשו משהו אמיתי במקום לדבר על שקט ואחרי זה נמשיך לטפל בכל הדברים. גם התורה מצווה על השבת חללים".

    גולדין נשאל אם שוחח לאחרונה עם ראש הממשלה: "לא דיברתי עם ראש הממשלה לאחרונה. איבדנו אמון גם במתאם השבויים והנעדרים – הוא עושה דברים שנראים לנו הפוך ממה שצריך. לא יעזרו שיחות שאליהם יזמינו אותנו אם אין אמון ובסוף השיחה עושים ההפך ממה שסוכם".



    0 תגובות